Saturday, July 17, 2010

FIRST time jumpa kekasih hati

hmmm.. lama sudah x update blog ni. hampir sebulan sudahkan x update ? ye ah sibuk ngan hal-hal yg x dapat dielakkan. Ok kali ni nak cite pasal kenangan lalu. x semestinya kita kene tulis the latest punya story je kan heheh. kisahnya bermula gini..

Mlm sblm dia sampai KL memang susah nak tidur, asik terfikir kat dia je. Yer ah first time nak jumpa kan. sebelum ni jumpa pun kat YM je, hanya dapat menatap wajahnya yg sungguh indah itu. mmg kita org x penah jumpa sblm ni, cuma dh kenal lama and br je contact2 blk dlm 2 bulan gitu.

Time dia nak trun KL ni kita dah plan dgn terancang sal aktiviti yg nak di wat sepanjang 2 minggu dia ada kat KL. mmg plan abis. aku pun ngan br mula praktikal aku akt RISDAkan. OK tepat 12hb JANUARI dia msg ckp dia dh kat airport, aku pun dah dup dap dup dap menanti dia dtg, dh ckp kat BOS, BOS ari ni saya nak balik awal ek nak kene P airport ah ambik org. BOS aku pun bagi GREEN LIGHT, time tu time lunch lak kan. hahah HAPPY sgt woo... plan nak blik kul 4.30 gitu.

tepat kul 4.30 nak melangkah kaki pulang, TIBA_TIBA lak Unit Korporat panggil suh turun bwk wat keje RHSB, punya lah frust time tu. dah ah flight dia kul 6. mendarat tuh. takpee2 aku pun trun kejap, wat kerja yg disuruh, tepat jam menunjukkan jam kul 5 aku mula resah. bl lah keje aku ni nak siap aku kene g airport. LAST2 dpt kuar dlm kul 5.25 gitu. 1/2 jam sempat ke nak sampai airport ngan jamnya lagi tuh. aku x nak first time jumpa ni dah slack kan sal lambat. Aku pun memecut laju kereta aku tuh.

ALHAMDULILLAH 10 min seblum kul 6 aku berjaya sampai kat airport. bukan main cuak lagi aku takut lambat. Then aku cr kerusi tuk duduk sambil tu tgk2 kalo dia dh kuar kan. time tuh x tau lagi muka dia mcm ne. tinggi ke rendah ke besar ke kecil ke. tapi aku tau dia mmg LAWA.... bila dia x kuar2 lagi aku mula msg dia. tanya dia kat mana. dia ckp ngah ambik beg. aku x dpt pastikan lagi mana dia. hehehe

LAST2 dia ckp dia nak kuar dah. JANTUNG AKU TAMBAH kencang dibuatnya ahaha... then aku pun nampak dia dtg ke arah aku. time tu cam x caya je dia GF aku. MMG CANTIK SGT, SGT2 CANTIK. SEDANGKAN ku cuma lelaki biasa. mcm BEAUTY AND THE GEEK je ahha. btul ke dia ni GF aku ??? layak ke aku ?? haha. bila dia tambah dekat aku hilang arah apa aku nak wat kat dia neh, salam ke ckp hai ke apa ke ?? last2 aku g HIGH5 dia, mmg hampeh.... ada patut wat gitu kan. haha. tp time tu aku dh rasa cam ada keserasian antara kita berdua. dia hulurkan beg kamera dia untuk aku bawakkan.wah best neh.. bangga seh. aku pun bawak dia ke kereta untuk menuju ke tempat dinner yg mana telah dirancang.

Time jalan kat parking tu pun dia dh mesra ngna aku. wah first time dpat pengalaman gini. dia mmg friendly gler. lalu aku tunjukkan kereta aku yg x seberapa tu.. kemudian kami pun mula gerak ke MENARA TINJAU KAT BUKIT BELACAN AMPANG.

bersambung....... !!!!


2 comments:

  1. riya nk thu kesudahan yer lorrr

    cpt2 jgn lame2 tau2

    hahaha =p

    ReplyDelete
  2. hehe nak wat cerita cam LAGENDA BUDAK SETAN ah hehehe

    ReplyDelete